maandag 4 juni 2012

Review NYC face powder en Hema kwast

Regen, regen en nog eens regen. Ondanks het heerlijke weer van vandaag ben ik lekker naar school gefietst en nat geregend. Toen ik weer thuiskwam dacht ik: Hé, waarom schrijf ik niet mijn allereerste review? Toen ik ging bedenken waarover wist ik het meteen. Iets wat me heel goed bevalt.

NYC Smooth Skin pressed face powder & de Hema poederkwast
Dit zijn 2 dingen die ik samen gebruik en die mij zeer goed bevallen.

 



De poeder is heel mooi en sluit goed aan bij mijn huidskleur.
Het doosje is heel gammel en gaat niet zo goed open.
Zoals je ziet zit er ook een sponsje bij om het mee aan te brengen maar persoonlijk ga ik dat nooit gebruiken en heb ik het meteen weggegooid. Er zijn 2 kleuren verkrijgbaar en ik heb de 702A Naturally Beige gekozen omdat ik niet zo'n hele lichte huid heb. Hij blijft goed zitten en zelfs toen ik vanochtend door de regen had gefietst zat het er nog een beetje op (hij is niet waterproof). Ik kreeg zelfs de opmerkingen dat ik een hele mooie gave huid had op mijn wangen wat bij mij echt heel speciaal is omdat ik nogal een onrustige huid heb!
Verkrijgbaar bij: Kruidvat
Prijs: 2,99 euro 



De hema kwast is echt heerlijk zacht aan de bovenkant maar de witte haartjes zijn heel stevig en dat zorgt ervoor dat de kwast wel stevig is maar ook zacht. Ik vind het echt fijn om deze kwast te gebruiken, maar 1 nadeel is dat het handvat een beetje kort is. Dan kan je 'm niet zo goed vast houden maar wat verwacht je voor zo'n lage prijs! De poeder blijft er goed opzitten en geeft ook weer goed af. Ik vind het echt een heerlijke kwast.
Verkrijgbaar: Hema
Prijs: 4,50 euro

x Martha


2 opmerkingen:

  1. Jaa mensen die kwast is echt heel zacht! Ik heb m zelf ook, echt heel fijn ! ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ik kan echt NIET met poederkwasten omgaan, ze doen nooit wat ik wil :-D Misschien werkt deze eens wat beter mee!

    BeantwoordenVerwijderen